درب ضد سرقت اف فایو و درب چوبی داخلی

خرید درب چوبی داخلی اتاق خواب و درب ضد سرقت ارزان قیمت برای اتاق خواب

درب ضد سرقت اف فایو و درب چوبی داخلی

خرید درب چوبی داخلی اتاق خواب و درب ضد سرقت ارزان قیمت برای اتاق خواب

خرید انواع درب چوبی و درب ضد سرقت اف فایو ارزانق یمت و در داخلی و درب چوبی ورودی و اتاق خواب در تهران

  • ۰
  • ۰

چوب محصولی سخت کوشی است و اگر در سالهای متمادی درب های چوبی خود را معالجه ، نگهداری و مراقبت کنید ، مدت طولانی آنها ماندگار خواهد شد.

درب ورودی اولین چیزی است که هر بیننده ای از آن دیدن می کند و این پتانسیل را دارد که یک برداشت اولیه عالی از خود بگذارد. درهای چوبی داخلی که به زیبایی تمام شده اند ، می توانند یک عبارت سبک را به هر خانه اضافه کنند.

چوب با داشتن رنگ / لکه یا لاک با کیفیت می تواند خیره کننده به نظر برسد.

آماده سازی برای درمان درب خود
اگر درب شما جدید است ، خیلی زود پس از حلق آویز حلقه آن ، آن را درمان کنید.

اگر یک درب قدیمی است و به نظر می رسد فرسوده است ، و به درمان تازه ای نیاز دارد ، یک شخص دیگر را برای کمک به شما در پایین آوردن آن از لولا خود به شما کمک کنید. سپس تمام سخت افزارها را برداشته و درب خود را با استفاده از سنباده پایین بکشید.

حتماً با دانه ماسه بزنید و از کاغذ ماسه ای استفاده کنید که بین 180 تا 220 باشد ، از هر لیوان در درب خود با نوار ماسک محافظت کنید.

شن و ماسه به اندازه کافی برای ایجاد صاف بودن سطح و از بین بردن گرد و غبار با پارچه. اگر درب جدیدی است ، توصیه می شود ماسه ای را برای از بین بردن سایر مواد باقیمانده به آن بدهید.

درهای خارجی - لاک یا لکه؟
لکه بیرونی یا لاک با کارایی بالا از درب چوبی شما محافظت کرده و رطوبت را حفظ می کند.

درب لاک شده یک براق براق ارائه می دهد که در بالای چوب قرار دارد. یک لکه می تواند رنگ چوب را به طرز چشمگیری تغییر دهد ، برای تغییر رنگ در چوب جذب می شود. برای بدست آوردن ظاهر مورد نیاز خود می توانید از هر دو لکه و لاک استفاده کنید.

محصولاتی در بازار وجود دارد که می تواند در یک قلع به شما لکه ، لاک و محافظت از اشعه ماوراء بنفش را بخشد.

اگر می خواهید لکه را انجام دهید و خود لاک بزنید ، ابتدا لکه و سپس لاک را بمالید. به دو تا سه لایه لکه و دو لایه لاک نیاز دارید.

اگر تصمیم دارید که آنها را بطور جداگانه بکارید ، حتما زمان خشک شدن زیادی را بین هر لایه بگذارید. لکه ها و لاک می توانند به صورت روغن یا آب باشند. اگر از یک روغن پایه استفاده می کنید ، زمان خشک شدن طولانی تری بین کت ها خواهید داشت. تمرکز بر روی آب کمی طولانی تر از روغن است.

اطمینان حاصل کنید که تمام درب ، بر روی تمام لبه ها و داخل حفره های بریده شده را برای هر نوع قفل و پشت لولا پوشانده اید.

درهای داخلی
برای درهای داخلی می توانید از لکه چوب ، روغن ، لاک یا موم استفاده کنید. بهتر است همیشه یک تست پچ را انجام دهید تا بدانید چه نوع رنگی را به دست می آورید و به پایان خواهید رسید.

در سالهای اخیر نفت محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از آن با استفاده از قلم موهای نازک آن در درب آسان است. روغن چوب را تغذیه می کند و از خشک شدن آن جلوگیری می کند و محافظت بیشتری در برابر جوش یا پیچ و تاب می کند.

اگر درب چوبی درست تولید شده باشد ، به طور کلی لکه ها و لاک ها عمر طولانی تری نسبت به روغن و واکس دارند. به همین دلیل است که بیشتر مردم جلوی خود را لکه دار کرده و یا لاک می کنند.

اگر توصیه بیشتری در مورد معالجه درهای چوبی خود دارید ، در صحبت با تیم در Door Stop دریغ نکنید. ما دوازده سال است که تأسیس شده ایم و همه درهای ما با ضمانت 7 ساله به بازار عرضه می شوند. چرا برای کسب اطلاعات بیشتر در یکی از دو سالن نمایش در پرت به ما مراجعه نکنید؟

  • ۹۸/۱۱/۲۰
  • مهدیه خیامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی