درب ضد سرقت اف فایو و درب چوبی داخلی

خرید درب چوبی داخلی اتاق خواب و درب ضد سرقت ارزان قیمت برای اتاق خواب

درب ضد سرقت اف فایو و درب چوبی داخلی

خرید درب چوبی داخلی اتاق خواب و درب ضد سرقت ارزان قیمت برای اتاق خواب

خرید انواع درب چوبی و درب ضد سرقت اف فایو ارزانق یمت و در داخلی و درب چوبی ورودی و اتاق خواب در تهران

  • ۰
  • ۰

هنگام انتخاب درب مناسب خانه خود ، عوامل زیادی در تصمیم گیری وجود دارد ، اما به طور معمول یکی از اولین این است که آیا درب باید از جنس چوب ، فایبرگلاس باشد یا از جنس استیل باشد.

در حالی که جای تعجب نخواهد داشت که احساس می کنیم چوب بهترین انتخاب برای درب شماست ، ما معتقدیم مهم است که "چرا" را درک کنید. و در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که ما معتقدیم شما نمی خواهید چیز دیگری به جز یک درب چوبی برای خانه خود انتخاب کنید.

درب جلو صنایع دستی

هر درب چوبی واقعاً بی نظیر است

شخصی سازی در سراسر خانه به یک پایه اصلی در روند طراحی تبدیل می شود. واقعیت این است که صاحبان خانه می خواهند تماس شخصی خود را به خانه اضافه کنند زیرا می خواهند این شخصیت را منعکس کند.

دقیقاً مانند هر شخص منحصر به فرد ، هر دری که توسط سیمپسون ساخته شده است نیز هست. ما مطبوعاتی نداریم که درهای فلزی یا فایبرگلاس را مهر کند. درهای چوبی ما از تکه های مختلفی ساخته می شوند تا نه تنها از کیفیت ساخت و ساز اطمینان حاصل شود بلکه یک درب یک نوع را نیز فراهم می کند. و از آنجا که چوب یک منبع طبیعی است ، هیچ دو تکه چوب به طور یکسان نیست. این منجر به یک درب زیبا و طبیعی می شود که منحصر به فرد خود شماست.

درب چوبی سفارشی بلوط جلو درب داگلاس Fir

ما درهای چوبی را می شناسیم

سوالی که غالباً از صاحبان خانه می گیریم این است که آیا درب چوبی ارزان قوی است یا خیر ، می تواند سالها طول بکشد. و به دلیل تاریخ و تجربه ما ، می توانیم با "بله" آزار دهنده به آنها پاسخ دهیم.

ما بیش از 100 سال است که درهای چوبی تولید می کنیم و هرگز به دنبال راه هایی برای بهبود استحکام و مقاومت آنها متوقف نشده ایم. هر زمان که با یک منبع طبیعی مانند چوب کار می کنید ، تلاش های بی شماری وجود دارد که می فهمید چگونه می توانید به بهترین وجه آن را برش دهید ، مسیر را به آن بکشید ، شکل دهید ، چسب بزنید و از ماندگاری آن با حفظ زیبایی طبیعی خود اطمینان حاصل کنید.

   

به عنوان نمونه ، وقتی چسب چوبهای چوب ماهون را به خود می چسبانیم ، پروسه خاصی داریم. این فرایند برای ساپل بی نظیر است ، زیرا ترکیب طبیعی موجود در چوب به آن نیاز دارد. و این دقیقاً همان نوآوری است که فقط با تخصص توسعه یافته در طول زمان رخ می دهد.

این یعنی چی؟ این بدان معناست که هنگام خرید درب سیمپسون می توانید مطمئن باشید ، درگاهی را خریداری می کنید که سالها به طول می انجامد و با بیش از 100 سال تجربه ساخته شده است.

   

نگاه های مختلف

این که آیا درب شما نقطه کانونی اتاق خواهد بود یا یک قطعه لهجه به طراحی شما ، سبک ها و ظاهری که می توانید از چوب های مختلف بدست آورید ، واقعاً بی پایان است.

اولین موردی که باید در نظر بگیرید دانه چوب است. آیا دانه ای را مستقیم یا موجی ، دانه محکم یا دانه پهن / باز ، یا دانه ای که به هم نزدیک هستند یا از هم دور هستند دوست دارید؟ هر دو نوع و برش چوب دانه آن را تعیین می کند.

نکته دیگر رنگ است. هر نوع چوب رنگ طبیعی خود را دارد و بیشتر چوبها را می توان برای رسیدن به طیف گسترده ای از رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد. به عنوان مثال ، یک چوب نسبتاً سبک ساخته شده است که با استفاده از یک لکه تیره ، بسیار تاریک به نظر می رسد. برای اطمینان از ظاهر دقیق مورد نظر خود ، از نماینده مجاز خود بخواهید نمونه ای از نوع چوب مورد نظر خود را بخواهید و خودتان آزمایشات لکه ای انجام دهید.

با انتخاب گزینه های زیاد و گونه های چوبی ، انتخاب مناسب می تواند دشوار باشد. به راحتی می توانید برخی از انواع چوب محبوب تر برای درب ها را در ابزار انتخاب چوب چوب ما کشف کنید.

انتخاب گونه چوب

هر اندازه یا شکل

سفارش درب Simpson ساخته شده از چوب ، آزادی کامل طراحی را به شما می دهد. شما می توانید هر اندازه عجیب و غریب را سفارش دهید تا یک پروژه بازسازی را متناسب با آن داشته باشد یا شاید بخواهید واقعاً بزرگ برای آن جلوی درگیر یا درب انبار مرسوم ، مد روز واقع شوید. درب شما می تواند هر شکلی داشته باشد - تاپ های قوس دار یا دو درب که دارای قوس مشترک هستند بسیار محبوب هستند.

درهای هلندی برای استفاده عملی و ظاهری دنج از تجدید زندگی لذت می برند. هر درب خیط و پیت یا هر درب با راه آهن میانی را می توان داخل یک درب هلندی ساخت. در واقع هیچ محدودیتی وجود ندارد و این انعطاف پذیری چیزی است که با درب های ساخته شده از فولاد یا فایبرگلاس نخواهید یافت.

  • ۹۸/۱۰/۲۸
  • مهدیه خیامی

بهترین درب چوبی

درب چوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی